Navigatie overslaan
Kom spelen, kletsen en taal oefenen!

Kom spelen, kletsen en taal oefenen!

Structureel werk · 1—2 uur/week
Wageningen, Gelderland, Nederland
Lezen & schrijvenNederlandsMaatje & buddySociaal contact
WelzijnKinderenBuurt & omgevingJongeren
3 Goede gezondheid en welzijn10 Ongelijkheid verminderen11 Duurzame steden en gemeenschappen

Contactpersoon

Marlou, Irini en Fenna

Stel de contactpersoon een vraag of neem rechtstreeks contact op met de organisator via [email protected] of 0613009663.

1 plaats over.

Activiteit Delen
Solidez Kind aan Huis

#96044
Scan me of ga naar www.vcwageningen.nl/o/Solidez-Kind-aan-Huis/activiteiten/Kom-spelen-kletsen-en-taal-oefenen/96044 om je aan te melden

Samenvatting

Heb jij zin om wekelijks met een vrolijk meisje van 6 uit Wageningen spelenderwijs Nederlands te oefenen? Dit gezin kijkt uit naar jouw komst!

Uitgebreide omschrijving

Je komt wekelijks bij dit gezin langs om op een gezellige manier samen Nederlands te oefenen. Dat kan van alles zijn: een boekje lezen, buiten rondkijken, nieuwe woorden leren, een balletje trappen of lekker rolschaatsen, alles mag! Het meisje zit vol energie en doet het liefst iets actiefs.


Omdat het gezin nog niet zo lang in Nederland woont, kan ze wat extra hulp gebruiken met haar woordenschat.


Vrijdagmiddag na school is het fijnste moment, maar als jij op een ander tijdstip kunt, denken we graag mee.


Je wordt onderdeel van een leuke groep van ongeveer 40 vrijwilligers die samen allerlei gezinnen in Wageningen ondersteunen. Natuurlijk sta je er niet alleen voor, onze coördinatoren helpen en denken met je mee.

Wat vrijwilligers nodig hebben

😇 Verklaring Omtrent Gedrag

🗣️ Beheersing van het Nederlands

Wat wij vrijwilligers aanbieden

🤝 Extra begeleiding

Hoe kom ik er?

1 plaats over.

Activiteit Delen

Over Solidez Kind aan Huis

Kind aan Huis biedt gezinnen ondersteuning door praktische hulp en vriendschap aan ouders met kinderen tot 15 jaar in de gemeente Wageningen.


Powered by Vrijwilligers Centrum Wageningen Tools ·